Vaihtoehtointiaani

Vaihtoehtointiaani

Friday 26 May 2017

Yhden treffeiltä tulleen mietteitä

Pitkästä aikaa! Yarrr. Eiku.

Tultiin juuri Huuhkajan kanssa treffeiltä. Tiedättehän, käydään syömässä ja leffassa. Yritys on noin kerran kuukaudessa käydä treffeillä, ja yleensä se kaava onkin juuri syöminen ja leffa koska a) tykätään syödä ruokaa ja b) tykätään hyvistä leffoista ja c) työnantajani sponssaa mulle Smartumeita joten somasti tulee käytettyä myös ne setelit! :D Okei tässä hiljattain käytiin myös Ranuan eläinpuistossa mutta se olikin spesiaalia.

Mitäs mulle on tapahtunut viime aikoina. En tiedä joko olen täällä aiheesta kertonut, mutta työsuhteeni vakinaistettiin tuossa kuukausi takaperin. Olen nyt kolmatta viikkoa uusissa tehtävissä pää täynnä uusia juttuja, mutta en valita. Ihanaa olla siinä pisteessä, jota tavoitteli 10 vuotta sitten. Halusin siis olla virkamies :D

Varattiin myös maistraatti, ja kuukauden päästä tähän aikaan olen jo rouva. Juhlat tosin juhlitaan vasta myöhemmin, mutta virallinen osuus on tosiaan ennen juhannusta. Perinteiset suomalaiset juhannushäät siis ^v^



Tässä olen pari kertaa jaksanut jopa panostaa naamaan ja vaatetukseen! Lähinnä silloin, kun ollaan lähdetty käymään viikonloppuna kaupoilla tms. Viikot oikeastaan napotan toimistossa farkuissa ja hupparissa. -_-

Kittilässäkin on tullut käytyä, pääsiäisen vietin onnellisesti enimmäkseen joen jäällä kaloja narraten. Sää ei ollut oikein suosiollinen, eikä kyllä Ahtikaan. Pihtasi saalista mutta ulkoilmassa oleilu ei mene koskaan hukkaan. Eikä karvalakissa hilluminen :3

 Ohto siinä päiväunilla. Mamman kaulakuopassa nukuttaa :D

Onnellinen on hän, joka karvalakin päähänsä pistää! Kyseisellä lakillakin on ikää varmaan 40 vuotta.

Mitäkäs muuta. Janis porskuttaa ihmeesti vieläkin, matoja popsi tässä sellaisella antaumuksella että sen perse kasvoi ihan hillittömän suureksi. Nyt sitten taas taukoa jottein vallan räjähdä. Olen myös sisustanut, koukuttunut Netflixin Anne with an E-sarjaan, katsonut viimeinkin kaikki Pirates of the Caribbeanit ja nyt juuri treffeillä sen viimeisimmänkin.




Olen myös tehnyt huikeita korulöytöjä lähinnä Kalevalakorujen muodossa ja käynyt rienaamassa Steelfesteillä. Itse asiassa täytyy todeta että olen joko vanhentunut, viisastunut tai molempia, koska itse asiassa festit menivät aika rauhallisissa merkeissä ja sunnuntaina huristelinkin jo ihan vaivatta autolla. Tosin ilmastointi kenkkuili perjantaina menomatkalla, ja alkoi toimia vasta 30 kilometriä ENNEN Hyvinkäätä. :D

 Viehättävästi siinä voimia kerää hän. Olipas muuten epämiellyttävä makuelämys tuo beef jerky. Ihan kuin olisi pistellyt pussitettua pierua suuhunsa! Taidan jatkossakin pitäytyä kuivatussa hirvessä.



Kalevalan Loitsu- sarja oli jostain syystä minulle ennen tuntematon, ja satuin ihan Googlessa törmäämään siihen. Ei muuta kuin kiivasta huutelua facebookin kirppikselle ja saman päivän aikana tein kaupat kaikista näistä.

Eli eipäs mulle elämään ihmeitä! Töitä paljon, rakkautta enemmän ja huvituksia sopivasti. Mitäpä sitä ihminen muuta?

Jos sen kesän nyt alkajaisiksi.

No comments:

Post a Comment